lørdag 9. februar 2008

Rolige daga:)

Har ikkje gjort so masse spennande sia sist eg skreiv. I gaar var vi i badeland, og i dag var vi paa et kjopesenter:)
Badelandet var kjempefint:) Vatnet var reint og der var sklie og ei slags elv. Egentlig skulle det vere strom i den elva,men det satte ikkje dei paa. Men vi kosa oss fordi om:) Var ganske overskya,men eg fekk jammen litt farge fordi om:)

I dag var vi paa SM Bacoor. Et kjopesenter. For aa komme oss dit maa vi ta tricycle og buss. Det forste vi gjorde var aa fare til frisoren. Dei hadde ledig time til oss med en gang:) Eg klipte haaret pittelitt, farga det morkt og fekk en haarkur:) Og innimellom alt ditta fekk eg manikyr! So no ser vi fine ut:) Maatte gjere noke med neglene sia eg endelig har slutta aa bite dei:)
Og skal eg seie ka vi betalte for alt ditta?! Joda, ca 200 kroner:) E jo ingenting!!
Eg skal legge ut bilder i maara eller paa mandag:)

I dag e det akkurat to veker til vi reise til Puerto Galera! D gleda vi oss til:):)
Og om to veke og to daga e vi heime igjen! Det skal bli godt:)
Men domt at Jan Henning ikkje e heime naar eg kjeme heim:( menmen, saann e livet! E begynt aa bli vant til det no:) Men han kjeme heim ca to veker etter meg, so det e heldigvis ikkje so lenge:)

Ditta va alt for i dag:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heei! Måtte innom bloggen din før eg la meg..her va masse spennande lesestoff sia sist! :) Må vere litt av en opplevelse på godt og vondt. Spennande å følle mg dåkke uansett! :) Klems fra stine ø