onsdag 27. februar 2008

Heime igjen:)

Det var jammen godt å komme heim igjen:) Hadde det kjempekjekt på tur, men e alltid godt å komme heim! Ditta e en tur eg aldri kjeme til å glømme, og eg angra ikkje på at vi reiste.

Turen heim igjen gjekk fint, men tok lang tid. Tok vel ca 28 timar, det var med all ventinga. Alle tre flyturane var ganske skumle, for det var en del turbulens. Det likte ikkje eg! Så no blir det nok ei stund til neste gang eg tar fly:)

Mamma henta meg på Folkestad, og så kjørte vi heim. Var jammen godt å sjå ho og pappa igjen:) Domt at Jan Henning ikkje er heime, men e heldigvis ikkje så lenge til eg ser han! Det gleda eg meg veldig til:) Alt for lenge sia eg har sett han no. Gleda meg til påska, då skal vi få vere masse i lag:)



Eg anbefala alle til å ta seg en sånn tur viss en har mulighet til det, det e jammen en opplevelse, og en får sjå kor stor forskjell det e på Norge og mange andre land. Vi har det jammen godt her:)

No skrive eg nok ikkje meir på dinna bloggen her, men det kan godt hende eg laga meg en anna, for syns det var litt kjekt å styre med:) Så kan venna og familie følge med på kor det går med meg:)

Ingen kommentarer: