mandag 18. februar 2008

Puerto Galera:)

No e vi endelig komt fram! Eller, det e no nåken daga sia no. Her e trådlaust internett, så vi kan bruke Veronika si maskin. Ganske godt å skrive med æ,ø og å igjen:)

Vi kom fram på fredag, etter en lang dag med reising. Og så måtte vi ta en båt over til øya. Det var ganske skummelt, for det var så høge bølger. Men vi kom oss vel fram:) Veiret var ikkje så bra, masse vind og overskya! Så tok vi jeepney over et fjell og til en plass som heiter Sabang. Vi bur ett forbi den lisje byen. Var mange bratte bakkar! Kan ikkje skjønne at dei falleferdige jeepneyane får seg opp dei! Men det klare dei:)
Fredagskvelden brukte vi til å pakke ut og gjere oss litt kjent her. Rommet vårt e kjempefint! Har 5 senger. Eg har ei dobbeltseng:) Dei e veldig harde,men eg søve kjempegodt fordi om!

På lørdag våkna eg litt tidlig. Var en del vind ute. Så for vi og åt frokost i restauranten her. Dei har massse god mat:) Så vi ete frokost, lunsj og middag her kvar dag. Blir ca 100-150 kr kvar dag. Og det e med all drikka vi drikke:)
Resten av dagen gjekk vi på tur til Sabang, og så var vi på ei strand her i nærheten. Plukka steinar:) Og om kvelden var det indisk curry buffet. Det var kjempesterkt! Sleit en del med å få det ned:)

På søndag dykka vi:) Det var kjempekjekt! Fekk først informasjon om alt, og så øvde vi litt og til slutt dykka vi! Eg og Veronika var så flinke, så vi for aleine med assistenten:) Vi såg kjempemange fine fiskar! Og så såg vi Nemo:) Glømte å ta med kameraet, så vi må fare å dykke en gang til:) Seinare den dagen såg dei en hai rett utafor her. Hadde vert stilig viss vi får sjå den og!

I dag (mandag) tok vi jeepney til Sabang, vidare til Puerto Galera og så vidare til Palapang. Ville utforske litt. Hadde trudd at det var en koslig liten by,men det var ikkje fint! Så var ikkje der så kjempelenge! På vei tilbake stoppa vi og såg på en foss. Eg huska ikkje akkurat no ka den fossen heiter:) Og no i kveld har vi berre slappa av og spelt kort!

Som dåkke sikkert kan sjå så har vi det kjempefint! Einaste som ikkje e så bra e veiret. Har ikkje sett sola enda:( Men håpe den kjeme snart! E heldigvis ikkje kaldt da, berre vind.¨
I måra skal vi kanskje til White Beach i lag med nåken andre her. Håpe det e sol der:)
Onsdag skal vi lære å seile, og på torsdag skal vi sikkert dykke igjen:) Så vi har nok å gjere!

Kanskje eg skrive meir en anna dag, får sjå:)


Bilda blei som vanlig i heilt feil rekkefølge,men det får bare vere:)


Indian Curry buffet:) Her åt vi suppe, som var forretten!

Eg i hengekøya som dei har her:)


Utsikt fra et fjell her, tatt fra jeepneyen.

Den fossen som vi stoppa ved. Eg hadde på meg en nyydelig regnponsho:)

I båten på vei til Puerto Galera

Coral Cove. Vi har rom der en ser dei to vindua:)



Tatt fra avstand



På ei strand i nærheten:) Fann mange fine steinar der!




Litt av rommet vårt. Ditta e et dårlig bilde! Dei som e beire e på kameraet enda.




Eg, Nemo og Veronika:)

Ingen kommentarer: