søndag 3. februar 2008

Enda litt meir oppdatering:)

Vi har faktisk faatt oss venna! Eller,venna og venna, vi snakka no med dei:)
Fann ut at det blei litt kjedlig aa sitte inne kvar kveld, so vi begynte med en "evening walk".
Snakka med litt folk, alle e so nysgjerrige!
Har spelt biljard med dei to daga no, og eg e kjempedaarlig,so eg har bare provd en gang:) Lika best aa sjaa paa!


Her sitte vi i gata og snakka med litt folk! Eller, Bjoerg Marit tar seg av snakkinga, og vi andre ser paa:)

Her sitte vi da:) Og saa maatte vi ha med kua i bakgrunnen!


Eg og Veronika her en kveld:)


Her va eg paa flugejakt med blad og saann spray for aa drepe dei:) Gjekk kjempebra, og vi fekk ut alle!


Ditta har vert ei rolig helg. I gaar var vi til Palapala paa shopping, og i dag bada vi i basseng. Deilig aa kjole seg ned! No i ettermiddag regna det faktisk her. Men berre ei kort byge:) E fortsatt kjempevarmt!

No i veka so kjeme skal vi gjere litt meir ting. I maara skal vi paa forskulen en tur, paa tirsdag i et fengsel, og so skal vi i slummen en dag. Blir spennande!

Skal skrive litt meir neste gang, da har eg sikkert litt meir aa fortelle:)

Ingen kommentarer: