torsdag 7. februar 2008

I fengselet!

Paa tirsdag var vi altsaa i fengsel. Dette fengselet var verre enn det forrige vi var i, og fangane sat masse trangare! Dei smilte og blei gla daa vi kom inn, og dei likte at vi tok bilde:) Eg fekk sporsmaal om eg var skodespelar, for eg var saa beautiful:) hehe! E ikkje ofte en faar saanne kompliment!
Dei fleste av fangane der hadde skabb, og dei fekk behandling for dette. Eller, vertfall for kloinga. Dei som sitte inne e der for drap, overgrep og narkotika. Sikkert litt andre ting og. Alle desse fangane sitte blanda i lag. Eg hadde no trudd at dei som hadde gjort dei ulike tinga sat i lag.

Dei hadde ei slags "gudsteneste", eller moete. Dei sang og las ting fra bibelen. Mange fekk utdelt eit hefte, og eg og Veronika maatte skrive navna vaare paa nokre av dei:)

Det var heilt forferdelig aa vere der. Sat ofte med taare i augene. Det saag forferdelig for dei. Hadde berre eit lite hjorne der dei kunne gaa paa do og vaske seg. Og saa satt dei nesten oppaa kvarandre i cella. Kan ikkje skjonne at dei klare aa sove der!

Foer vi gikk fekk alle utdelt eit saapestykke kvar. Og saa fekk nokre tannkost og tannkrem, det var dei som trengte det.
Var ganske trist aa gaa der i fra,for mange av dei virka so koslige! Haape det gaar bra med dei og at dei sleppe ut en gang!

Blei litt rot i rekkefolga paa bilda her, fekk ikkje til aa ha det saann som eg ville. Menmen:)


To av cellene. Dei var 39 fangar paa den eine, og 31 paa den andre. Var ikkje so lett aa sjaa korleis det saag ut inne hos dei, for dei stod foran gitteret.


Oppaa dissa platene soeve dei. Uten teppe eller noke anna!



En kan sjaa paa bildet kor trangt dei hadde det! Var laga til soveplassar overalt. Det var ikkje plass til at alle kunne sove paa en gang saag det ut som.

Dei likte veldig godt aa bli tatt bilde av:) Maatte ta mange bilde!

Utafor fengselet

Her stelte dei norske damene saara til fangane! Brukte bandasjane som vi hadde med fra Norge:)

Enda fleire som ville bli tatt bilde av:)

Her stod dei aa venta paa aa faa saape!

Dissa skulle inn for aa faa stelt saara sine. Han til venstre snakka eg litt med:) Heiter Herman trur eg:) Var litt vanskelig aa forstaa!

Ingen kommentarer: