fredag 25. januar 2008

Ei lita oppdatering:)

Hei:)

No fekk eg endelig tid til aa skrive meir paa bloggen:)
Eller, eg har kopiert naaken av mailane eg har sendt, og limt dei inn her. Gjere det litt lettvindt. Gidde ikkje aa sitte her i mange tima i varmen aa skrive:)
Dei e jammen fattige her rundt oss,men e kjempeglade fordi om. Alle smila og seie hei, spesielt ungane kjeme springande naar vi gaar forbi:) Mange snakka engelsk, og det e bra!
Vi har funne en liten butikk som vi handla paa,men der har ikkje dei saa masse ting. Mest rare ting:)

Ungane paa barneheimen e kjempesoete!. Vi har ikkje vert der saa mange ganga enda,men blir nok meir framover. Dei blir heilt ville naar vi e der. Klatra paa oss heile tida! Men dei e kjempesoete! Vi va med paa ei samling en dag, og dei telle paa engelsk her, og e kjempeflinke. Ser ut so dei har det veldig bra!

Alt e kjempebillig her! Vi tok ut 1000 peso kvar paa flyplassen, og eg har masse av dei pengane enda,enda vi betalte 500 peso kvar til fri som henta oss paa flyplassen. 1000 peso e ca 120 kr! Ho eine her kjopte en pakke royk i gaar (marlboro light), og betalte 20 peso, ca 2-3 kr:)

Vi har det bra og kosa oss. Har sove daarlig no dei fyste nettene, har vert masse vaaken,men haape det gaar bedre framover.
I dag e her sol og ca 30 grade. Men e litt vind, og det e deilig!

2.mailen eg sendte:
Etter at eg sendte forrige mail for vi til et kjoepesenter. For aa komme oss dit maatte vi fyst ta motorsykkel med sidevogn, og saa buss. Var spennande! Eg, Miriam og Veronika sat i sidevogna, og Bjoerg Marit bakpaa med sjoforen. Her e daarlige veia, so va humpete:) Men han kjoerte forsiktig. Vi kom oss vel fram. Folk e hjelpsomme. For aa komme inn paa kjoepesenteret maatte ei vakt sjekke veskene vaare, og ei anna kjente paa oss. E masse vakte overalt. Va 5 egt og kjempestort der! Masse butikka. Eg kjopte meg en shorts og en gensar. Masse billigare enn heime:) Det var litt verre aa komme seg tilbake til leiligheta, for vi visste ikkje ka det heite der vi bur. Men vi fekk oss til busstoppen, og saa fann vi en sann motorsykkel som skulle kjore oss. Klarte til slutt aa finne fram, og da var det blitt moerkt. Saa no har vi faatt et visittkort av Rachel, og der staar adressa vaar paa. Saa gaar nok beire neste gang:)

I gaar var vi berre i leiligheta og slappa av. Vaska hus og kle, og saa gjekk vi en tur. Fann et badebasseng, og dit skal vi paa sondag:)

I dag var vi i fengselet. Blei henta kl 09 (eller, dei kom ikkje for 09.30, e ganske treige her). So kjorte vi en time. Da vi kom fram gjekk vi berre inn i fengselet, og eg var ganske redd:( Mange av fangane gikk rundt, og det var veldig ekkelt der. Men etter kvar gjekk det beire, og dei virka snille. Mange sitte inne for narkotika, og naaken har drept folk. Vi skal stikke innom Rachel seinare i dag og faa litt info. Har en del sporsmaal. Lure sann paa koffor naaken av cellene ikkje var laast, og dei kunne lett stikke av viss dei ville.
Saa hadde dei andakt. Vi skjoente ikkje saa masse av det, men vi klappa no med av og til:) Vi fekk stola og sitte paa og det var bra, for var veldig varmt der!
Etterpaa fekk vi komme opp i 2.egt, og der var fangane innelaast. Mange kom bort til gittera naar vi gjekk opp. Folte oss ganske beglodd naar ca 100 mannfolk stod aa saag paa oss. Og dei budde saa trangt og varmt!! Syns saa synd i dei. Fekk heilt vondt inni meg. Fleire i ei seng, eller, dei sov paa golvet eller paa slags planka. Hadde ikkje madrass. Dei som var med oss hadde med litt saape og tannkrem til dei, og neste gang tenkte vi aa ha med naake.
Paa tirsdag skal vi faa vere med paa et anna fengsel, og det e visst enda verre! Grua meg:(

Ellers gaar alt fint:)
Eg soeve beire om natta no, har funne ei bra stille paa airconditionen. Men vakna vertfall en gang om natta for aa gaa paa do.

Saa som daakke ser saa har vi det fint her! Deilig med sol:)
Blei sikkert litt rotete ditta her,men haape daakke skjonna det!

Ingen kommentarer: