onsdag 27. februar 2008

Heime igjen:)

Det var jammen godt å komme heim igjen:) Hadde det kjempekjekt på tur, men e alltid godt å komme heim! Ditta e en tur eg aldri kjeme til å glømme, og eg angra ikkje på at vi reiste.

Turen heim igjen gjekk fint, men tok lang tid. Tok vel ca 28 timar, det var med all ventinga. Alle tre flyturane var ganske skumle, for det var en del turbulens. Det likte ikkje eg! Så no blir det nok ei stund til neste gang eg tar fly:)

Mamma henta meg på Folkestad, og så kjørte vi heim. Var jammen godt å sjå ho og pappa igjen:) Domt at Jan Henning ikkje er heime, men e heldigvis ikkje så lenge til eg ser han! Det gleda eg meg veldig til:) Alt for lenge sia eg har sett han no. Gleda meg til påska, då skal vi få vere masse i lag:)

Eg anbefala alle til å ta seg en sånn tur viss en har mulighet til det, det e jammen en opplevelse, og en får sjå kor stor forskjell det e på Norge og mange andre land. Vi har det jammen godt her:)

No skrive eg nok ikkje meir på dinna bloggen her, men det kan godt hende eg laga meg en anna, for syns det var litt kjekt å styre med:) Så kan venna og familie følge med på kor det går med meg:)

Dei siste bildene fra Puerto Galera:)

Fekk fint veir dei to siste dagane, så då forta eg meg rundt og tok litt bilde:)
Her budde vi altså!

Heilt til venstre der budde vi:)

På dinna stranda plukka vi skjell og bada litt.

Et litt beire bilde av rommet vårt. Kosa oss veldig der:)

På floating bar:) En flytande bar vi var innom før vi skulle vidare til ei strand.

Alle sammen i jeepneyen:)

En eller anna mann tok bilde av oss:) Sabang i bakgrunnen.

White Beach. Var kjempefint der:)

På Ponderosa, en utsiktsplass. Var masse vind der, derfor eg har en sånn fin hanekam :p

mandag 18. februar 2008

Puerto Galera:)

No e vi endelig komt fram! Eller, det e no nåken daga sia no. Her e trådlaust internett, så vi kan bruke Veronika si maskin. Ganske godt å skrive med æ,ø og å igjen:)

Vi kom fram på fredag, etter en lang dag med reising. Og så måtte vi ta en båt over til øya. Det var ganske skummelt, for det var så høge bølger. Men vi kom oss vel fram:) Veiret var ikkje så bra, masse vind og overskya! Så tok vi jeepney over et fjell og til en plass som heiter Sabang. Vi bur ett forbi den lisje byen. Var mange bratte bakkar! Kan ikkje skjønne at dei falleferdige jeepneyane får seg opp dei! Men det klare dei:)
Fredagskvelden brukte vi til å pakke ut og gjere oss litt kjent her. Rommet vårt e kjempefint! Har 5 senger. Eg har ei dobbeltseng:) Dei e veldig harde,men eg søve kjempegodt fordi om!

På lørdag våkna eg litt tidlig. Var en del vind ute. Så for vi og åt frokost i restauranten her. Dei har massse god mat:) Så vi ete frokost, lunsj og middag her kvar dag. Blir ca 100-150 kr kvar dag. Og det e med all drikka vi drikke:)
Resten av dagen gjekk vi på tur til Sabang, og så var vi på ei strand her i nærheten. Plukka steinar:) Og om kvelden var det indisk curry buffet. Det var kjempesterkt! Sleit en del med å få det ned:)

På søndag dykka vi:) Det var kjempekjekt! Fekk først informasjon om alt, og så øvde vi litt og til slutt dykka vi! Eg og Veronika var så flinke, så vi for aleine med assistenten:) Vi såg kjempemange fine fiskar! Og så såg vi Nemo:) Glømte å ta med kameraet, så vi må fare å dykke en gang til:) Seinare den dagen såg dei en hai rett utafor her. Hadde vert stilig viss vi får sjå den og!

I dag (mandag) tok vi jeepney til Sabang, vidare til Puerto Galera og så vidare til Palapang. Ville utforske litt. Hadde trudd at det var en koslig liten by,men det var ikkje fint! Så var ikkje der så kjempelenge! På vei tilbake stoppa vi og såg på en foss. Eg huska ikkje akkurat no ka den fossen heiter:) Og no i kveld har vi berre slappa av og spelt kort!

Som dåkke sikkert kan sjå så har vi det kjempefint! Einaste som ikkje e så bra e veiret. Har ikkje sett sola enda:( Men håpe den kjeme snart! E heldigvis ikkje kaldt da, berre vind.¨
I måra skal vi kanskje til White Beach i lag med nåken andre her. Håpe det e sol der:)
Onsdag skal vi lære å seile, og på torsdag skal vi sikkert dykke igjen:) Så vi har nok å gjere!

Kanskje eg skrive meir en anna dag, får sjå:)

Bilda blei som vanlig i heilt feil rekkefølge,men det får bare vere:)

Indian Curry buffet:) Her åt vi suppe, som var forretten!

Eg i hengekøya som dei har her:)

Utsikt fra et fjell her, tatt fra jeepneyen.

Den fossen som vi stoppa ved. Eg hadde på meg en nyydelig regnponsho:)

I båten på vei til Puerto Galera

Coral Cove. Vi har rom der en ser dei to vindua:)

Tatt fra avstand

På ei strand i nærheten:) Fann mange fine steinar der!

Litt av rommet vårt. Ditta e et dårlig bilde! Dei som e beire e på kameraet enda.

Eg, Nemo og Veronika:)

torsdag 14. februar 2008

I maara reise vi til Puerto Galera:)

Reise en dag tidligare enn planlagt:)
Gleda oss til aa komme oss vekk no, og bare slappe av og gjere det vi vil!
Haape bare det blir fint veir! Inne paa yr.no e det meldt regn kvar dag:( Faar haape at det ikkje stemme!
I gaar kveld og i dag har vi pakka! Litt av et styr. Sekkane e stappfulle!! Blir spennande aa sjaa om vi faar med oss alt!
No i kveld skal vi seie hade til folk og vaske litt i leiligheta:)

Eg veit ikkje om det e internett der vi skal vere, men viss der e det so skal eg skrive litt innpaa her av og til:)

onsdag 13. februar 2008

Tilbake i den forferdelige gata!

Endelig fekk vi vere med tilbake til den gata og sjaa korleis det var der no! Regjeringa hadde begynt aa rive husa, men dei slutta, og skal heller gjere det i mars, naar skulane er ferdige. Lurer paa kor alle dissa folka gjere av seg da! Maa finne seg en ny plass og bu.
Folka og ungane flokka seg rundt oss sann som sist, og vi snakka med dei. Rachel for bort paa en butikk og kjopte meir melk til den lisje jenta som er so alt for lita. Og so fekk ho litt kle.
Det er jammen synd i dei som bur der, og dei har det heilt forferdelig! Men alikevel er dei saa smilande og blide. Det syns eg er so rart! Men det er vel egentlig bra:)

Slik er det mange som bur!

Rachel og den lisje jenta som ho kjoper mat til:)

Dissa ville so gjerne bli tatt bilde av:) Var mange som plaga han guten og sa at han var stygg og at han var ei jente. Fekk heilt vondt inni meg! Sa mange gangar til han at han var kjempefin!

Innover i gata! Saag ikkje ut der:(

Miriam delte ut sandalar. Dei blei heilt galne!!

Eg og Mike:)

Den lisje jenta paa snart 9 mnd. Ho har faat i seg litt meir mat no, og saag heldigvis kvikkare ut. Men e forstatt alt for tynn:(

Enda meir innover i gata!

Mike:) En nyyydelig gut:) Det var ei dame som spurte om eg ville ha
han! Men det hadde blitt litt vanskelig:)

Hos frisoren og paa marked:)

Paa lordag for vi til et kjopesenter ikkje so langt herifra. Det forste vi gjorde var aa fare innom en frisorsalong. Dei hadde tid til oss med en gang:) Forst farga vi haaret og fikk haarkur m/massasje. I mens kom det ei dame og tok manikyr paa oss:) (Jess, eg har slutta aa bite negler, so ho fekk gjort dei enda finare:)) Til slutt klipte dei oss. For alt ditta betalte vi ca 230 kr!
Eg farga haaret deep brown. Ser litt svart ut av og til,men det e moerke brunt:)

Paa mandag for vi paa marked. Marlon kjoerte oss, og so moette vi plutselig paa Gabriel der. Han blei med. Vi kjopte ikkje noke spesielt der, gjekk berre rundt og saag. E mest sanne boder med billig drit i:) Og so selge dei frukt, kjott og fisk med fullt av fluger paa! Det stinkar der!

Hos frisoren:) Fekk manikyr her!

Maatte ha et bilde av resultatet:)

Veronika og Gabriel paa markedet, mellom alt rotet:)

Her var vi paa Jollybee og aat lunsj!

Oss paa markedet:)

I badeland og slummen!

Fredag i forrige veke var vi i badeland. Det var nesten ikkje sol, men kosa oss fordi om:)
Etterpaa for vi burt til slummen og saag litt. Tok litt bilde. Legge ut noken faa av dei her!

Eine bassenget, og skliene:)

Eg, Veronika og Miriam. Nettopp ferdige aa bade:)

Her e kjempemange transvistittar:) Men en kan sjaa kjempetydelig at dei e gutar!

Saann bur mange folk!

Nyvaska kle ved sida av masse soeppel!!